Brezplačna poštnina pri nakupih nad 30 € znotraj Slovenije
080 12 50Blog | FAQ | Kontakt
Spoznajmo se
Prijava v trgovino
0

WELL–BEING - DOBRO POČUTJE ZA BOLJŠE ŽIVLJENJE

Kaj pravzaprav pomeni beseda, ki jo v zadnjem času velikokrat slišimo v našem okolju? Well-being je pojem, ki ga vodilni svetovni izdajatelj slovarjev Oxford Languages opredeljuje kot stanje posameznika, kadar se počuti srečn, zdravo in zadovoljnega. V slovenščino smo ta izraz prevedli kot “dobro počutje”, vsekakor pa lahko well-being povežemo tudi z besedami wellness, kvaliteta življenja, udobje in varnost.

Well-being - dobro počutje za boljše življenje
 Dobro počutje je veliko širši pojem kot občasen val sreče v določenem trenutku. Poleg sreče dobro počutje vključuje tudi druge dejavnike, kot je to, kako zadovoljni so ljudje na splošno s svojim življenjem kot celoto in kako se počutijo v določenem trenutku.

Izraz je zelo pogosto obravnavan s filozofskega in psihološkega vidika, saj se psihologi z razumevanjem vpliva dobrega počutja na posameznika in na njegovo kvaliteto življenja ukvarjajo že vrsto let.

Verjetno si je do zdaj že vsak zase naredil predstavo, kaj zanj pomeni well-being, ker seveda ne definiramo vsi srečo in dobro počutje na enak način. Za nekoga je lahko dobro počutje stanje sreče med potovanjem, za druge je to topel in varen dom. Mi smo želeli z vami deliti nekaj naših nasvetov za boljše počutje oziroma za izboljšanje svojega osebnega well-beinga.

1) Privoščite si kvaliteten spanec
Well-being - dobro počutje za boljše življenje

Dober spanec ima zelo velik vpliv na dobro počutje in kvaliteto življenja ter na naše zdravje, zato je ključnega pomena, da ponoči zares dobro spimo. Pri tem je pomembno tudi zadostno število ur spanca, ki je odvisno od naše starosti. Otroci in mladostniki potrebujejo več spanca kot odrasli ljudje. Razumljivo je, da tudi vsi odrasli ne potrebujemo enako število ur spanca, saj je nekaterim dovolj le 6 ur, medtem ko drugi potrebujejo več.

Priporočeno je, da odrasli spimo vsaj 7-8 ur na dan. Pomembno je, da je spalno okolje zračno, primerne temperature in dovolj temno. Elektronske naprave je dobro pospraviti vsaj eno do dve uri pred spanjem, prav tako pa ni priporočeno, da v posteljo odidemo lačni ali pa preveč siti, ker bomo zaradi tega težje zaspali.

2) Preživite veliko časa v naravi
Well-being - dobro počutje za boljše življenje

Če preživimo dovolj časa v naravi čez dan in se v zadostni meri izpostavljamo naravni svetlobi ter smo pri tem še telesno aktivni, potem bomo zagotovo tudi bolje spali, saj količina naravne svetlobe, ki jo prejmemo preko dneva, vpliva na našo notranjo uro oz. naš bioritem.

Nekatere osrečuje sprehod po parku, drugi radi grejo v hribe, tretji pa obožujejo morje. Karkoli izberete, vam bosta vaše telo in um hvaležna.​

3) Naredite si dober zajtrk

Zakaj tolikokrat slišimo, da je zajtrk najpomembnejši obrok v dnevu? Najprej so pomembnost zajtrka začeli poudarjati prodajalci žitaric v Ameriki, da bi prodali čim več svojih izdelkov in prepričali kupce, da je zajtrk zares pomemben. Kasneje je iz tega marketinškega trika oz. »mita« nastalo tudi zlato pravilo, ki se ga dandanes marsikdo od nas drži.

Da je zajtrk zelo pomemben, opozarjajo zdravniki in razni nutricionisti ter ostali strokovnjaki na tem področju, ki pravijo, da ta spodbudi naš metabolizem in nam daje energijo, ki jo potrebujemo pri opravljanju jutranjih nalog. Za svoje telo naredimo ogromno, če zjutraj zaužijemo zdrav obrok. Za zajtrk je najbolje pojesti nekaj, kar nas bo dovolj nasitilo, hkrati pa nam bo dalo vitamne in minerale, ki jih naše telo potrebuje.

Za zajtrk si lahko pripravite zdrav smoothie, toast z avokadom in paradižniki, omleto, skuto, žitarice s suhim sadjem ... Pomembno je le, da mora krožnik vsebovati uravnotežen nabor hranilnih snovi.

4) Jemanje prehranskih dopolnil 
Well-being - dobro počutje za boljše življenje

Na žalost mnogokrat s hrano ne zaužijemo dovolj hranilnih snovi, da bi ohranili naše telo vitalno in zdravo, zato moramo uživati prehranska dopolnila, saj je njihov namen ravno vnos pomembnih hranilnih snovi v zadostni dnevni količini.

Tisti, ki preživite veliko časa v zaprtem prostoru na delovnem mestu, vam skoraj zagotovo primanjkuje vitamina D3, ki ga poznamo tudi pod imenom sončni vitamin, saj ga človeško telo proizvaja, ko je izpostavljeno sončni svetlobi.

Ključen je za delovanje številnih bioloških procesov in je zelo pomemben za spodbujanje absorpcije kalcija v kosti.

Priporočamo Butters Vitamin D3 + E ustno pršilo z odlično absorpcijo, dodanim vitaminom E in okusom mandarine, ki bo poskrbel, da boste vase vnesli kar 1000 % priporočenega dnevnega vnosa vitamina D3.

5) Nega telesa

Ne smemo pozabiti na nego našega telesa, ker s tem negujemo tudi našo dušo. Če telo z lepotnimi izdelki negujemo po tuširanju in pred spanjem, bomo s tem sprostili naše telo in se pripravili na dober spanec.

Butters ponuja celo paleto izdelkov, s katerimi se lahko negujete med prhanjem in po njem. Priporočamo Butters naravni gel za prhanje, ki je osnovan na eteričnih oljih, ki nimajo blagodejnega učinka le na kožo, temveč tudi na um, zato prhanje postane še bolj čudovita izkušnja. Po večerni prhi pa priporočamo uporabo naših izjemno kakovostnih masel, ki lepo nahranijo vašo kožo.



Upamo, da so vam zgoraj navedeni nasveti pomagali pri izboljšanju vašega well-beinga in da ste s tem izvedeli kaj novega. Vsakdo od nas si oblikuje svoje stanje sreče in dobrega počutja, zato je dobro, da v svojo dnevno rutino uvedemo dejavnosti ter aktivnosti, ki bodo pripomogle k izboljšanju počutja in v naše telo vnesli ravnovesje in mir.

Zakaj smo drugačni

Prijava na E-novice

Error
×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU