0
Podpora uporabnikom
080 12 50
SI  EN  CRO

Nerafinirana masla ali »kaj to pomeni«?

Verjamemo, da si se že vsaj enkrat v življenju srečal/-a z izrazom »rafinirano« oz. njegovimi izpeljankami, zato se nam zdi prav, da malo obdelamo ta pojem.

IMG_7723
Sam izraz »rafinirano« se najpogosteje uporablja v vezi predelovanja olj. Za rafinirano olje je značilno, da ga predelujejo na visokih temperaturah, ga pregrevajo, s tem pa povzročijo veliko škodo. Velik delež vitaminov, mineralov in antioksidantov je izgubljenih, da o preobrazbi maščob iz nenasičenih v transnasičene (po domače povedano – iz zdravih v skrajno škodljive maščobe za naše zdravje) sploh ne govorimo. To so tiste maščobe, ki jih povezujemo z boleznimi novodobnega časa. Ker rušijo ravnovesje med dobrim (HDL) in slabim (LDL) holesterolom povzročajo zlasti srčno-žilna obolenja, zato se takšnim maščobam velja izogniti v velikem loku!

V prehrani je tako zelo opevana in priporočljiva uporaba olivnega olja, a zopet ne vsakega in pri vseh načinih kuhanja! Posezi po nerafiniranem, katerega sploh ni težko prepoznati, samo malce bolj si ga moraš ogledati. Ker je olivno olje tisto »zdravo olje«, ki je na našem koncu sveta nekako najbolj razširjeno, je spodnji primer v povezavi z njim. Bodi pozoren/-na na:
  • Barvo – Rafinirano je zelo zelo bledo zelenkasto-rumenkasto in tudi sicer bistveno svetlejše kot nerafinirano, ki je lahko celo temno zeleno.
  • Vonj – Rafinirano skoraj da nima vonja, med tem ko je za nerafiniranega značilna zelo močna aroma.
  • Okus – Rafinirano olivno olje je skoraj brez okusa, ali pa vsaj bistveno bolj blagega kot nerafinirano, ki je lahko celo trpko, grenko in pekoče.
  • Viskoznost – Bolj je obdelano, manj je viskozno.
Če želiš poskrbeti za svoje zdravje potem se maščobam nikakor ne smeš izogibati, lahko pa poskrbiš, da kupiš pravega. Kupuj le hladno stiskana olja, katera poskusi zaužiti čim manj obdelana, torej surova. To narediš tako, da pri kuhanju sploh ne uporabljaš maščobe ali pa jo v res res majhnih količinah. Ko je jed gotova pa jo obogatiš z nerafiniranim oljem, ki bo zaokrožila okus in dala tisto piko na i. Če se že pri pripravi hrani težko odrečeš olju, izberi raje tisto, ki je bolj odporno na visoke temperature kot na primer arašidovo olje.

Tako kot je pomembna ozaveščenost v prehrani, je tudi v kozmetiki. Razlika je le v tem, da kozmetiko ne vnašaš VASE ampak NASE. Zakaj torej tematika današnjega članka?

Ker ti želimo z Butters masli ponuditi le najboljše in predvsem tisto, za kar plačaš. Naša masla so NERAFINIRANA in zato EDINSTVENA, saj so predelana po naši lastni metodi pri nizkih temperaturah, zato ohranijo kar se da veliko svojih najpomembnejših sestavin, ki dejansko učinkujejo na tvojo kožo – minerale, maščobe, vitamine in antioksidante.

Zdaj veš kako je na stvari, zato se odloči v prid svojega zdravja!

Preberi tudi

Ah te strije

Tokrat v članku osvetljujemo strije. Nočno moro marsikatere ženske, a tudi moški jim ne uidejo. Dobra novica je ta, da jih lahko s pravilnim in celovitim pristopom učinkovito preprečujemo in milimo njihov videz.

Nega otroške kože

Otroška koža je tanka in zelo dobvzetna za vnetja, izsušitev in alergijske reakcije. Pri Butters imamo posebno maslo za otroško kožo, ki pomirja kožo in jo naredi gladko.

Butters naravna kozmetika v prodajalnah Sanolabor

Butters naravna kozmetika vas bo v maju in juniju zopet razveseljevala s posebno ugodno ponudbo. Oglejte si kdaj bodo naša dekleta v vaši najbližji Sanolabor prodajlani in jih obiščite.

Zagorela polt – uporabite kakavovo maslo in orehovo olje

Nežno zagorela polt je lepa, in dosežete jo lahko, če to pomlad pričnete uporabljati Butters organsko kakavovo maslo ali orehovo olje (olje zelenega oreha). Ja, Butters naravna kozmetika to omogoča.

Super hrana za kožo
Organska masla
PRIVOŠČI SI JIH
Hitra odprema v 2 delovnih dneh
Brezplačna poštnina nad 30 EUR vrednosti nakupa
100% varen nakup
Darilo ob nakupu nad 50 EUR vrednosti nakupa
Možnost plačila s kreditno kartico ali paypalom

Prijava na E-novice